warm days

Hejsan! En varm dag idag också och spenderades 3 timmar vid badet så lite färg mera har jag fått. Under kvällen har jag hunnit med att städa hela rummet, rensat lite & tog en paus med att ta en promenad. Just nu har jag placerat mig på sängen för att strax sova, otroligt trött & ska upp skapligt för att träna, helt omöjligt att träna på eftermiddagen och på kvällen då det blir svalare förrän åtta tiden och då är man för trött. Haha, som pappa säger (som är ett väldigt klokt citat) : Exercise in the morning before your brain figures out what you're doing! Men ja, sovdags så jag kommer upp imorgon! Önska mig lycka till! (om jag ens kommer upp) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0