wake me upp when it's all over

outtfit för ett par dagar sen 
 
Hejsan, har varit upptagen ... och lat. Nej men det är såhär, min dator är den segaste som finns, seriöst jag hatar den. Så det kommer vara sådär med bloggningen om ni fattar. Gårdagen började med ett pass på gymmet med pappa, axlar/rygg/armar blev det & känns i dag - underbart! Senare framåt tre tog mamma och jag tåget in mot Mjölby, där jag köpte en bikini överdel, åt glass & sen blev det körskolegrej i 3 timmar, skapligt segt om man ska säga så! Fick vänta en timme på nästa tåg som gick till Boxholm. Hände inte mycket mera under kvällen, somnade jätteskapligt så 9,5 timmars sömn blev det. 
Jonna kanske kommer förbi sen en sväng för en promenad och sen ska jag på kalas. Ska försöka blogga mera, dock åker jag i helgen. Vi hörs, PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0