upptagen

 
Hejsan! Har minst sagt varit upptagen hela dagen, fullt upp. Vaknade redan vid sex att det regnade och var storm typ ute och sen började åskan. Lyckades somna om till nio och åt lite frukost, träffade Jonna, åkte till Mjölby där jag handlade lite & sen åkte jag till Granforsen! Åh minnen minnen från skolavslutningen, anledningen till att jag åkte dit var för att hjälpa till att fixa inför bröllopsfesten, sjukt varmt men roligt ändå. Efter det hem, laga mat & sen pratade jag med Ellen i nästan en timme, vi bara pratade på som om vi vore sitta face to face, bäst är hon!!!! (och tycker faktiskt att du ska komma hem nu!!!!) Ja, nu ska det bli sovdags, har fullt upp hela förmiddagen och sen är det bröllopet! Så uppdateringen blir som den blir nu, så vi hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0