min kväll

okej, kaos att springa fram tlll sängen för att få den perfekta bilden liksom. Men ja ..

Hejsan! Tog ett litet träningspass som sagt och funderar på att ta ett imorgon bitti eller så gör jag det helt enkelt på kvällen bara. Senare en tur till pappa med hunden och gick en sväng med farmor. Ett varmt bad har jag också hunnit med och fick även godis av bror & Hanna, dessvärre mår jag illa av tanken på det .. Skit samma, ska nu bädda ner mig i sängen för att läsa denna bok ovan som ÄR SUPER MEGA DUNDER BRA som ni säkert har läst längre ner. Planerna för imorgon är att umgås med Lovisa, får se vad vi gör men fotografering blir det iaf, så vi hörs då. PUSS & GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0