kötta på

typical blogg bild efter träning typ men lovar att jag ska bli bättre på den fronten

Jag hade noll inspiration på vad jag skulle göra, var träningsugen så det skrek om det typ - så tog pappas variant som man ska ta ut sig rejält på, göra övningarna ordentliga & bara kötta ut! 
 
- 5 armhävningar 
- 10 situps 
15 knäböj (squats) 
 
Och sen ska du köra så många varv du orkar på 15 minuter, som jag hade den här gången - man kan ha 10 eller 20 minuter med om man vill det. Och jag klarade 9 varv och är ganska nöjd faktiskt, skriver upp resultatet & nästa gång försöka slå det! Så ser man gång på gång hur mycket man har förbättras! Så sammanlagt gjorde jag: 
45 armhävningar
90 situps 
135 knäböj 

Det här är lika bra som att ge sig ut och springa, pulsen får fart lika mycket! Testa på det!! (man kan även göra andra övningar, kommentera om ni vill ha tips på andra!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0