hemmaaaaa

 
 
Hejsan!! Har inte haft nån tid alls att sitta vid datorn typ förrän på kvällen då jag är alldelse för trött för att blogga. Men under dagarna har det vart bröllop, tagit hand om maten på bröllopsfesten, varit barnvakt, sovit, barnvakt, städat varit i malex, sovit, varit i tranås, shoppat, läst, träffade Ellen, träffade mera kompisar och sov. Så har mina 3 dagar varit, helt fullspäckade tyyyyp. Idag har det blivit en tur till Tranås & Linköping i regnet, det spöregnar/de verkligen. Planerna för kvällen blev spruckna då regnet förstörde det och blir en hemma kväll. Känns skönt det med, har varit upptagen annars under dagarna. Men ja, oavsett väder tänkte jag ta mig en springtur/intervall träning, taggad woooho .. sen ett varmt super skönt bad - tycker att jag nästan ska skippa springar delen!! Sen ska jag läsa det sista av min super mega dunder bok, åh vill inte att den ska ta slut. ÅKER DIREKT OCH KÖPER NÄSTA PÅ ENGELSKA!!! Men jag har ju redan en massa böcker som jag inte har läst än? Ops, köper bara på mig och låter dom damma och sen läser jag dom. Nu blev det utdraget, på med träningskläderna & SPRING! HÖRS PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0