HEMMA

öland 2013 .. 

Hejsan! Äntligen hemma & att sova i sin egna säng! Hade en jättebra vecka på Öland, mycket sol dock 2 dåliga dagar men färg har jag fått. Under veckan där hann jag med att sola mycket dock mindre bad, shoppa, äta, umgås med mina släktningar & allt sånt som man ska göra. Självklart kommer jag visa bilder eller dom bilderna jag har, var dålig med att ta i år - en toppen bra resa till Öland iaf! När jag kom hem i lördags så sov vi hemma ett dygn (jag och mn lillebror) innan vi åkte till Gränna med pappa i ett par dagar, var i Jönköping 2 gånger, en gång shopping & bad andra gången, kolla på tillverkning av polkagrisar & bara umgåst. Hade det jättemysigt & helt spontant bokade pappa en dygnstur till Åland, hade det jättebra där & träffade även på min morbror & mina kusiner, så hade en toppen kväll där!! Vädret igår på båten var toppen, satt på däck och solade och var helt förtrollad av hus stockholmsskärgård såg ut, haha. Kom hem framåt åtta och åt, bytte om & drog till saknade Joline, vi pratade mest & så. 
 
Idag vaknade jag skapligt, trots att jag ville sova! Har hunnit att träffa pappa och kollat på en sak, sitter just nu inne på rummet (och det är super fint väder ute) men måste faktiskt städa på rummet, så musik är igång för att fixa det snabbt! Senare ikväll träffar jag Joline igen! Vi hörs sen!! 

Kommentarer
Postat av: Gabriella Sollenius

Va fin :)

Svar: sv; åh tack, detsamma :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-07-22 @ 08:13:59
URL: http://sollenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0