helt slut

en helt slut och svettig Johanna även om det inte syns .. 

Åh så skönt att få köra järnet & är helt slut, värmen i rummet orsakade ännu jobbigare men det gjorde ingenting alls. Efter att jag har fått i mig lite mat tog jag mig ett varmt bad (typiskt mig) och tog hårinpackning & sånt. Fotbollstittande blev det även ikväll med en vinst för Norge, oviktigt då det inte är nåt om Sverige .. 
Morgondagen ser ur så att jag ska träffa Jonna - vilket har varit mera än 2 veckor sen, snarare 3 veckor snart! Senare på dagen ska jag hjälpa till inför lördag då det är bröllop!! Fullt upp då men mera om det senare. Men nej, nu blev jag hungrig - så ska ner & ta mig nåt att äta & min träning som jag gjorde kommer imorgon! Hörs! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0