24e Juli 2013

 
Hejsan! Ingen uppdatering igår men vaknade ganska sent, Ellen smsade mig & vi åkte ner till biblioteket en sväng, blev inget lånande för mig då jag har en massa att läsa här hemma! Senare efter lunch åkte jag bort till badet för att ligga där, 3 timmar senare åkte jag hem, åt lite & pappa fick med mig på träning! Intervall = kräkvarning, ojoj - det var jobbigt! Men skönt ändå! En dusch därefter och tacos till kvällsmat. 
 
Klockan är bara tolv än så länge & vädret är inget bra alls, vilket känns ganska skönt ändå - bara en slappdag! Har ingen direkta planer alltså, ska blogga, läsa i mina görsa braiga bok & lite sånt! Men vi hörs senare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0