21e Juli 2013

Hejsan! Dålig uppdate men har varit md kompisar och självklart vill jag ta vara på det. I fredags träffade jag Joline på kvällen och lite folk, blev inte mycket sömn ... Kom hem skapligt på lördagen, solade & träffade änligen Ellen! 2 veckor ifrån varandra är mycket!! Så på kvällen blev det frukt, smält choklad & en film! Och självklart mycket prat!! Toppen kväll blev det! 
 
Idag har jag inte gjort så mycket, har solat & träffade Ellen en stund nu på kvällen. Jag har nästan precis duschat & ska strax sova! Imorgon har jag inga direkta planer, ska träna med pappa & städa på rummet som jag inte har gjort än. Och sola med om det är fint väder. Och jag lovar att jag ska försöka komma igång med bloggningen igen men det är sommarlov och vill inte alltid spendera tid här. Så vi hörs imorgon!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0