weekend

Hejsan! Var ett tag sen, eller i torsdag. Men hann inte blogga igår. På kvällen tog jag och jonna tåget in till bästvän, bjöds på middag och har träffat nytt härligt folk! Vi tog oss en sväng och kollade på fotboll med och kom hem strax innan tolv. Städade och la oss direkt efter. 
 
Klockan ringde redan vid halv åtta och vi tog tåget in vid kvart i nio. Hela dagen spenderade jag i en sporthallen, förlust första och vinst andra. För mig så gick det inte så jättebra, vad jag tycker. Får hoppas att det går bättre nästa gång, åh så besviken. 
 
När jag kom hem blev det mat och ligger nu i sängen och är helt slut. Mina ögon väger verkligen ton och kroppen är slut. Så ska avsluta detta inlägg med ett godnatt och så hörs vi imorgon!
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh! Vilken fin bild!

2013-01-19 @ 22:35:01
URL: http://madzaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0