Justin Bieber - Believe Acoustic

Sååååå jävla underbart bra. Allt är sjukt bra men har mina favoriter: 
Beauty and A Beat - hans röst är underbar. åhhh ..
Be Alright - har varit en favorit jättelänge och den är så vacker. 
Take You - ny favorit, har inte lyssnat så mycket innan på den men åhhh.
Nothing Like Us - vi, beliebers vet vad den handlar om. Hans break-up med Selena. Stackarn .. Låten är underbart vacker. 
 
Just nu är det mina favoriter, har ju hört Boyfriend och ALAYLM acoustic förut. Det varierar varje dag med favoriter, nästa vecka är det nya. Och han har gett 3 bonus låtar - han gör allt för oss ❤ 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

det har jag med" till en dag i veckan :D

Svar: sv; det är jättebra, jag äter oftast bara på lördagar men kan bli nån bit på fredagen. Brukade ibland äta på vardagarna med men har fått mig att sluta med det & är jätteglad över det :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-29 @ 13:26:35
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

precis exakt ås kör jag :D man måstej u få unna sig ibland annars föräter man sig när man dår sockersug sen o det är inget bra :P haha

Svar: sv; haha, precis - blir galen i bland på veckorna & sen på helgerna blir det perfekt :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-29 @ 14:02:44
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

haha jaaa :D

2013-01-29 @ 22:55:52
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0