9e - 10e Januari 2013

ingen bloggning igår alls, datorn var inte ens på och var helt slut på kvällen. Men iaf, gårdagen var jättebra, efter skolan drog jag och pappa till gymmet och jag fick ett riktigt hårt pass, känns idag. Efter det hem och duscha och äta för att upp till hallen för att kolla på damernas DM match, dom var skit duktiga men förlorade tyvärr. 
 
Idag var lätt den segaste och tråkigaste dagen, har fått redan på med nationella prov och lite. Efter skolan så gick jag hem, kollade på nya avsnittet av PLL som var grymt. Och sitter nu och pluggar stenhårt på mina glosor till imorgon! Och såg nu att klockan var jättemycket så måste skynda mig, har träning sen. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

bara bra här, själv? :D

Svar: sv; vad bra, samma här :D
haft en bra helg? :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-10 @ 20:27:46
URL: http://heaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0