8e Januari 2013

 
Hejsan! Första skoldagen för i år avklarad! Dagen har varit kort men för seg. Efter skolan drog jag till Gårn med Jonna och fick våra naglar fixade. Var där en stund till, sedan gick jag och mötte pappa vid affären och gick hem. Skulle ha tränat men pappa sa till mig att vila så imorgon blir det ett tufft pass i gymmet med pappa. När jag kom hem sen har jag legat i sängen med en filt runt om mig och kollat på gamla avnsitt av Mysteriet på Greveholm! Ska lägga mig i ett varmt bad och läsa i min bok. PUSS 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- Så lite så :)
Trivs bättre än där jag gick innan jag bytte till bf, men gillar inte klassen så det är ganska jobbigt :/ sen min fobi gör allt mycket jobbigare.

Svar: sv; aha okej, vad/vart gick du innan? Ajdå, har du för fobi? :/
KRAM
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-08 @ 20:23:57
URL: http://sssophiies.blogg.se
Postat av: Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- Jag gick teknik innan! :)
emetofobi, vet inte om du vet vad de är men det är iaf en kräkfobi.. så jag vill gärna isolera mig och aldrig gå ut eller träffa folk på vintern, suger så himla mycket! :/

Svar: sv; aha okej! Usch ojdå, har aldrig hört talat om det. Vad jobbigt! :/
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-08 @ 22:47:34
URL: http://sssophiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0