6e Januari 2013

Godmorgon! Blev väckt vid nio och fick verkligen kämpa för att komma ur sängen, har en sån jävla träningsvärk i axlarna. Men det ska bort efter ett pass på gymmet med pappa och några. 
 
Har också börjat läsa på The Lucky One och har bara läst ett kapitel och det förvirrade mig lite eftersom jag inte kunde hålla mig från att kolla på trailern. Hehe men det blir nog bättre sen när jag har kommit in i den mera. Läser också The Hunger Games som jag ska göra en recension sen på engelskan. Så, kvällen kommer spenderas med att läsa med och lite annat. 
 
Ska nu plocka undan all tvätt som ligger på sängen- PUSS
 

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

sv. taaack, detsamma ! :D allt är fin fint med mig, hur är det själv? :D
KRAM

Svar: sv; taaaack! Härligt! Allt är toppen med mig :D Haft ett bra lov? :D

KRAM
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-06 @ 11:06:22
URL: http://matildaddahlberg.blogg.se
Postat av: I D A ♥☺

Sv: Tusen tack! :D ja precis, de är härligt.

Åh de är bra :)

Svar: sv; yeah! börjar du nu på måndag eller senare i veckan? :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-06 @ 14:30:35
URL: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0