5e Januari 2013

Nuuu sitter jag äntligen vid en dator och kan uppdatera. Drog som sagt till Mjölby förut och tränade och känner redan nu att jag är verkligen slut i hela kroppen, bästa känslan! Får se om jag frågar pappa om vi ska gymma imorgon sen - ska ju komma igång nu med mina nyårslöften ordentligt nu! Stina var här en sväng också, tog kort på henne & hon lite på mig. Har precis kommit ur badet och kollar på hockeyn nu. Min bror vill också att jag ska hänga med ner och handla godis men jag ska köpa annat nyttigt istället. HÖRES!
 
 

Kommentarer
Postat av: ELIN

fin bild!

-Tack sp mycket, desamma :)

Svar: sv; tack så mycket!
allt bra? :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-08 @ 22:38:38
URL: http://elinpassanisi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0