21e Januari 2013

Datorn funkar visst? Haha, det lär märkas om den kraschar och får lämna in den direkt och så får vi se. Dagen har varit jättebra, helt okej lektioner och slutar tidigt varje måndag. Tummen upp på det! När jag kom hem gjorde jag inte så mycket, mamma bakade kladdkaka och tog en liten bit. Ska göra ett inlägg om min förändring på maten, eftersom jag inte kallar det en "diet." Ligger just nu på sängen, huvudvärk och ja, måste plugga lite med. Så ska göra det oavsett huvudvärken. Vi hörs innan träning, PUSS
 
Med dipdye i höstas, saknar det lite faktiskt .. 

Kommentarer
Postat av: Julia

sv, japp! Jag spelade i f15 i söderhamn för några år sedan :)

Svar: sv; åh vad kul, vad fick dig att sluta? :)
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-21 @ 21:28:42
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0