Födelsedagsbarnet ♥

Igår fyllde denna tjej år, 16 ååååår måste jag anteckna med. Börja brumma bil nu, måste akta mig från vägarna. Har så sjukt mycket minnen med denna underbara, vi har känt varandra ett antal år, vet inte om det lågstadiet/mellanstadiet? Under sommaren eller innan vi slutade åttan så lärde jag känna henne ännu mer, träffades ett par gånger under sommaren och mer nu under hösten. Kollade på innebandy, hade tjejkväll, köpte julklappar tsm, har gymmat tillsammans, ute kvällar, åkt moped & ja en massa. Firade in det nya året med henne & hon fick vara min första nyårskyss, haha. Har nog aldrig träffat en sån här brutta förut, fööör bra. Snäääälller, rolig, omtänksam. Ja, hon har funnits för mig under tiden det har varit som svåras och hon har aldrig lämnat min sida. Hoppas att du hade en underbar dag igår och har en bra kväll med släkten. Du är fan så jävla underbar & är en av mina bästa vänner. Älskar dig min dude ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0