Back on track

Hejsan bloggen! Datorn är lagad och nu kan jag blogga igen. Efter nästan 2 veckor eller rättare sagt 11 dagar. Har varit ganska skönt att vara utan datorn fast har haft mamma och pappas med att kolla på lite serier är det enda typ. Hade en jättebra vecka, förra veckan menare jag då. Shoppade i fredags och hade tjej mys med att fira Jonna i lördags. Spelade match i söndags och har nu lov. Hade en bra start på lovet med att kusinen kom och fixade håret så nu är det slitna och utväxten borta, så himla skönt. Dock är det ganska tort just nu men med lite hårinpackning ett par dagar i veckan så blir det nog bättre. Har idag legat på sängen och läst en super bra bok, så himla bra. Ska tipsa den när jag har läst färdigt den & ska därefter läsa fortsättningen. Ett otroligt långt inlägg med inte så jättekul information men nu vet ni att jag är tillbaka iallafall. PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0