1a Februari 2013

Bästa fredagen på länge! Och med det menar jag i skolan och inte nu. Var nog en av de roligare dagarna i skolan faktiskt & det händer inte så värst ofta. Efter skolan köpte jag lite godis med Ellen innan vi drog hem till var och sig efter lite prat. Har kollat på OTH avsnitt, smsat med Ellen & Jonna - har badat, druckit te, druckit juice, är hungrig. Helt onödigt att skriva det här och har en äckel fredag kväll med huvudvärk och ska tycka synd o mig själv. Vilket mood. Verkligen men nej, nu ska jag ner och äta med ma famille och sen kolla på nya avsnittet av TVD och en ny serie har jag tänkt. Skriver senare - PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jasså, men det låter ju jättebra! Kanske ska köra på en sån då :)

Svar: sv; det tycker jag allt, du blir super nöjd :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-02-01 @ 21:54:48
URL: http://daniellabooks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0