snart så

Hejsan! Hur skönt ska det bli med lov på fredag? Jag har längtat i veckor & allt jag vill är att ha det men snart så. Veckan har varit långsam, har inte kunnat träna ordenligt pga benhinnorna & förkylning, hade beep-test i måndags, har haft prov & har pluggat, även hunnit med lite julklappsshopping i måndags! I dag hade vi en liten julavslutning på innebandyn i skolan, sprang dock inte så mycket med denna tjocka näsa och ont i huvudet, även ett prov som gick åt helvetet och kom hem till fyra. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga, har 2 prov imorgon som jag måste fixa & det skulle vara så skönt att sätta det här, så ingen träning. Efter skolan åker jag antingen till stan eller Ikano med ett par kompisar för att fixa julklappar, hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0