natti

ge mig sommar tack 

Hejsan! Hela kvällen spenderades på sängen med datorn & lite cola, en helt okej kväll ändå. Har även pratat med lite kompisar om nyår & så, så nu är allt fixat med den fronten, sovplats & allt. Nu är det bara kläderna, för Jonna förbjöd mig att ha den tröjan jag hittade .. men drar mig till Mjölby en runda imorgon eftermiddag för att låna något av Mathilda. 
 
Imorgon ska jag även träffa Rebecca, hur mysigt? Har inte setts på månader, alltså ordenligt & det ska bli så himla skönt & mysigt! Vi ska äta lunch tillsammans & bara prata! Får se om jag tränar på kvällen då jag har fått ont i halsen igen & har känt mig ganska seg ikväll. Nuuu ska jag kolla färdigt på avsnittet av Teen Wolf som jag har börjat kolla på ordenligt och sen lägga mig, hörs imorgon eller senare! GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0