lov imorgon

Hejsan! Just nu i detta läge springer jag runt i rummet för att försöka hitta något att ha på mig imorgon, lite jobbigt sådär .. Dagen har varit super trots att jag inte hade sovmorgon som mina andra klasskamrater utan hade prov men sysselsatte mig med ett par killar i klassen med att spela fotboll, helt okej ändå. 2 prov idag och fick sluta tidigare från matten så jag var glad, åkte sedan in till stan med Sophia, Tekla & Vickan för att shoppa julklappar, hittade lite så det enda som fattas nu är till mina föräldrar och lillebror som ska handlas imorgon med min bror och Hanna. 
 
Kvällen spenderade jag med ett bad med en fast and furious film, sen slog jag in alla julklappar innan jag började locka håret för imorgon, vill ju vara lite extra fin! Efter skolan är det lite oklara planer vad jag ska hitta på men det lär märkas & sen ska jag träffa bror på Ikano då. Nej, nu ska jag fortsätta få ihop outiften & sen en till fast and furious film, bästa ju. HÖRS 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har jättevackert hår ! Göra bloglovin-byte ? :)

2013-12-22 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0