Julklappar 2013

I fredags - så fick jag min första julklapp av Josefin, blev en VS body lotion, har redan body misten & den luktar så underbart gott! En juleskums påse på det med! 
En kalender, som är fullt av killar - klagar inte direkt. 
3 presenkort, 300 kr på BIKBOK, 300 kr på Ginatricot & 1000 kr på Stadium 
Divergent & Stad av aska - som jag har längtat efter att få läsa dom, åhhh
 Ett par hörlurar - vart lite förvånad men super nöjd & super bra ljud - ingick i julklappen nedan ;)
En ny telefon, vart så himla förvånad men så himla glad. Min gamla Iphone har blivit riktigt sliten och seg men aldrig gått sönder & mitt abonnemang gick ut i år så sa att jag ville ha en Iphone 5 men trodde att jag aldrig skulle få nån .. 

Det var mina julklappar, är så nöjd över allt, fick även en locktång men kände att jag inte ville visa den då förpackningen var otroligt kul. Jag behöver inte ha en massa julklappar för att bli glad, det som gjorde mig överlycklig igår kväll var när hela familjen, verkligen hela familjen var samlad & allt kändes som vanligt .. <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0