julafton & juldagen

2 bilder från igår morse .. 
 
Hejsan! Att blogga igår förmiddag var lite svårt då jag var stressad och upptagen och igår kväll ville inte nätet fungera... Men nu har jag lite tid för det, gårdagen var jättebra - började med att sjunga för min bror alldelse nyvaken och sen öppnade vi paketet från "tomten", ni får se det senare och åt sen fruksost med mina syskon & Hanna då mamma jobbade & sen fixade oss för att åka till mormor & morfar för julbord. Vi kollade på Kalle Anka innan vi åkte hem då det blev en film ihop med hela familjen & farmor, farfar & Göran, lite gröt & sen julklappsöppning! Super nöjd & förvånad men nöjd som sagt & ni får se det senare under dagen. Film på kvällen, eh eller jag spelade sims framför det då innan vi la oss. 
 
Började dagen med frukost framför en film innan vi drog oss till farmor för ännu ett julbord & mys, kom nyss hem därifrån & nu måste jag hjälpa till med allt inför kvällen då vi ska fira min bror. Hörs senare, då kommer alla bilder från igår med -  PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0