en sån himla bra helg

Hejsan! Hur skönt med lov? Ett jävla tjat om det men så himla skönt! Efter skolan i fredags drog jag & tjejerna till Steve's för lunch, jättemysigt! Jag träffade sedan bästa vän & vi drog oss till Ikano, så nu är alla julklappar färdig köpta & inklappade! Kvällen spenderade jag hemma, med mitt sällskap som då var godis & snapchat hela kvällen typ, så kul hade jag. Lördagen, träffade laget vid simhallen klockan ett för att umgås lite bara! Vid tre åkte jag hem & fixade mig med Jonna! Måste säga att kvällen vart grymt lyckad, hade det grymt kul & åhhhh det måste göras om igen någon gång! Vaknade ganska tidigt & mådde som man förtjänade, verkligen .. 
 
Spenderade hela morgonen på sängen & soffan, vid 2 åkte jag in till Linköping med Stina för biomys! Justin's nya film såklart, den var sååå bra - fast den slår inte första! Allt kändes mera personligt i denna film & jag njöt hela tiden, jag sjöng med, skrattade & grät såklart! 
 
Hemma spenderade jag med pizza & även klätt granen, kommer bilder på det sen! Hoppas ni hade en bra helg, för det hade jag! NU är det bara 2 dagar kvar till julafton! Imorgon åker jag ännu en gång till Linköping, fast denna gång med min fina vän Emelie! Blev ett väldigt långt inlägg nu kände jag, får bli en nyårlöfte att jag ska blogga bättre .. PUSS 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0