don't get too close

 
Hejsan! Träningen igår gick otroligt dåligt men skönt ändå att vara tillbaka på planen efter nästan 2 veckors vila. Spenderade kvällen med Joline, en massa prat & chips, senare gick jag till Stina för lite filmmys! Kom hem framåt halv ett & somnade därefter. 
 
Idag har jag varit i Linköping sen efter halv elva typ, hittade en tröja, en kofta & en munktröja, precis vad jag behövde & även en ny innebandyklubba, det var på tiden det också! Ikväll så ska jag spendera lite tid först hos farmor & sedan ska jag träffa Jonnis för mys & även byta julklappar, vi har väldigt upptagna liv förstår ni (anteckna LATA). Sedan blir det filmmys ikväll igen skulle jag tro, är så fruktansvärt trött nu för tiden, så ska försöka sova ut, någon gång. Ska försöka hitta på nåt att göra nu innan vi ska till farmor, HÖRS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0