ångest och plugg

Hejsan! Min söndagsångest är fruktansvärt hög idag, har inte haft en sån här ångest på länge. Helgen har spenderas med innebandy, vann matchen i fredags & fick ingen speltid utan i tredjeperiod låg jag med magkramp och kunde inte andas alls så fick lite hjälp & vilka tjejer i laget jag har, la mig tjurig och irriterad. Lördagen kollade jag på innebandy, hann med en julfilm med min bror & pappa innan jag åkte på östgöta som gick helt okej faktiskt och vi fick även reda på att vi är vidare till träningstruppen då vi är ganska några så det känns bra. Under kvällen så åt jag med familjen & pyntade även granen, super mys! 
 
Idag vaknade jag framåt nio och satte på julkalendern framför fruksten, sen TVD avsnittet innan jag satte på en barbie-film, haha tönt som jag är. Åkte sedan på träning som bestod av teknik mest & skott, därefter när jag kom hem packade jag & kollade på innebandy vilket jag gör än. 
 
Min ångest är så stor inför hela veckan, jag har 4 prov att göra, ett extra för att jag har missat ett & även en engelska grej att fixa med. Köpa julklapper med, asså herregud, det ska hinnas med så mycket nu under veckan & jag börjat få panik, det får jag inte få för jag vet hur det kommer bli då. 
 
Min kväll kommer spenderas med att struktera upp med läxor & prov inför veckan, sen ta en lång dusch & spendera tid med mamma som jag inte har umgåts med sen förra helgen. Vi hörs, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0