andra advent

 
Hejsan! Andra advent redan och snön har äntligen kommit. Den kom framåt fredagen där och det var verkligen snöstorm, jag hade nya skor = skoskav så har stora blåsor på hälarna. Veckan har varit bra, lugn men har en massa efter mig nu i skolan. I helgen har jag spenderat med innebandy, både i fredags och igår, matcherna igår gick inte alls bra .. men jaja. Igår kväll spenderade jag hemma & lagade taco med mamma & sen åkte jag till min morbror & Caroline! Kom hem vid elva & la mig direkt. 
 
Dagen började jag med att vakna halv nio och tog mig upp för att kolla på julkalendern och åt därefter frukost. Har nu faktiskt fått upp mitt julpynt och lyssnar på julmusik, hur mysigt! Ska även börja packa inför veckan hos pappa & sen handla för ikväll då vi ska fira pappa som fyllde i veckan! Det blir en mysig och bra söndag ändå & även försöka tagga till inför skol SM imorgon, hur kul ska det bli!! Nej, nu ska jag fortsätta här.PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0