29e December 2013

 
Hejsan! Dagen började med en frukost & samt plugga matte, tråkigaste jag har gjort på lovet hittils men behövdes göras, framåt elva drog jag mig till simhallen för att ha ett boxpass med mitt lag & gick super! Åt & sen har jag städat hela eftermiddagen faktiskt med pappa, så nu luktar det fräscht & så. Var ute en sväng nyss med pappsen men är nu tillbaka inne igen för att plugga lite. 
 
Gårdagen med Jonnis var super, vart så förvånad men sååå glad för jag ville verkligen ha det, visar senare & ska förklara det med! En massa prat om allt möjligt & sen myste jag med en film med lilla familjen! 
 
Ikväll blir det ett varmt bad, min braiga bok & snacka med en massa vänner, fattar ni att jag längtar till skolan enbart för att få träffa mina klassmates? Tur att jag får träffa en del på nyår iaf, gör saken lite bättre! Även så ska jag planera nyår lite mera, vet ju typ ingenting känns det som .. men det löser sig! Bloggar senare, för har en massa bilder att visa plus julklappen & mitt rum! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0