2013

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började på ett gymnasium där jag kände inga & det var ett stort steg för att vara jag. 
 
Hur har ditt 2013 varit? 2013 har inte varit mitt bästa år, hela året har varit otroligt jobbigt men lättare med tiden liksom. 
 
Blev du kär i år? Njaaa det blev jag inte 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 4 & 22 april & 13 juni. 
 
Vad är din största framgång 2013? Att jag har blivit så mycket starkare i mig själv, jag står upp för mig själv & tar inte år mig saker & ting. 
 
Bästa köpet? Oj, JB & 1D biljetterna tror ja. 
 
Vad spenderade du mest pengar på? hahah mat typ bara. 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla kompisar som fanns där i alla lägen & även min nya klass! 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up, Tsunami, Legenden, Burn, Miss Decibel, 
 
Vem har du umgåtts med mest? Jag umgicks otroligt mycket med Jonna, men även Ellen, Joline, Rebecca & flera av mina klasskamrater under de sista månaderna. 
 
De bästa nya människorna du träffade? Hela min klass såklart, men om man tänker från personer så är det Josefin, Pauline, Elisa, Tekla, Sophia, Emelie, Vickan & Wickan, listan kan bli väldigt låååång. 
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nja det har jag inte 
 
Vart reste du under 2013? Ölaaaaaand 
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Mer spontana saker, umgås med sina bästa kompisar, fester & sena sommarkvällar! Och bara leva! 
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Oj, jag gjorde faktiskt inget speciellt - firade den hos farmor det här året & umgicks sen med Joline & Dennis den kvällen! 
 
Bästa boken du läste i år? oj, men säger nog The Mortal Instruments, första boken då & även Fallen Ängel böckerna! 
 
Favoritprogram på tv? Paradise Hotel, helt klart! 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Att inte den saken som förändrade mitt liv skulle ha hänt. 
 
Vem saknade du? En massa gamla kompisar men mest hon. 
 
 Hur ska du fira nyår? Jag ska fira nyår i Linköping med ett antal kompisar! 
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? TA TAG I SKOLAN FÖR I HELVETET! Lev livet & bara njut, man gör misstag men det ska inte hindra dig ifrån att göra vad du vill. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0