12e December 2013

Hejsan! Har ärligt talat inte brytt mig ett skit om nånting typ i veckan, har blivit lite halvsjuk, ni vet lite halsont och lite förkyld men det är bättre. Veckan har varit bra, har gjort prov och lite såna där saker, hade skol-SM i måndags & är vidare till nästa steg! Har inte gjort så mycket alls i veckan egentligen, har bara tagit det lugnt, pluggat för lite & spelat lite innebandy. Igår var jag även på ett möte, mycket tårar kom men snart hoppas jag att bli bra, det måste jag bli. Senare på kvällen tränade jag innebandy & ska vara med på matchen imorgon! 
 
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hoppade av i Mjölby för att träffa upp Pappa, gick lite på stan & fikade, super mys! Köpte även hem ett gott te, har redan provsmakat det & det var faktiskt super gott, mycket nöjd! I kväll blir det att plocka ordning i lägenheten, tänkte göra pappa lite nöjd & sen packa inför morgondagen! Dricka te och kolla på gamla julkalendern med såklart, super mys! Ni får ha en bra helg, så hörs vi! Jag spenderar hela fredagen & lördagen med innebandy typ! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0