tillbaka snart igen

Hej alla kompisar! Ett par dagar har bara gått och hela skolveckan har varit jättebra, förutom måndagen då jag bara ville sluta men det löste sig under dagarna sen. Hade en kompis redan & när jag lärde känna klassen mera så kändes allt så mycket bättre, har verkligen en toppen klass! #BF13
Har varit iväg och haykat med idrottskamraterna, då menar jag alla ettor & hade det jättebra, mycket skratt, prat, nytt folk men väldigt väldigt kallt. Var inte med på något ansträngade då jag under veckan åkte på halsont & ont i kroppen och dagen vi åkte hem från hayken kom förkylningen. Nu är det halsonda borta men är hes, då menar jag väldigt, väldigt hes. haha, så man pratar ju inte så tydligt! Under veckan har jag också umgåst med Ellen, Jonna & Anna, olika tillfällen då och ska försöka träffa mina andra kompisar under veckan med, varit på stadsfest, varit på bio osv.
 
Men anledningen till att jag skriver det här är att jag mår så mycket bättre, verkligen mycket bättre. Jag var jättenervös inför skolstarten men helt i onödan egentligen och allt löste sig. All den stress försvann & därför blev jag sjuk med tror jag. Och jag känner även att jag kommer börja blogga snart, när jag har fått min skoldator - vilket borde vara denna vecka eller nästa vecka. Vi hörs då, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0