I just want to know

Hejsan! Lovade att jag skulle blogga när jag kom hem men det kom lite saker emellan. Men träffen med mentorerna gick jättebra, men nervositeten har inte försvunnit att vi börjar på måndag, men som sagt det känns skönt att veta att dom vet lite vad som pågår och jag fick reda på vad som kommer hända under första veckan. Låter iaf toppen!
 
Har inte gjort så mycket mera idag, har läst ut en bok och var ju tvungen att åka och låna den andra bara för att boken helt plötsligt blev bra .. Funderar på att äta något lätt & sen ge mig ut på en springtur, vill få bort träningsvärken och få ner min äckel magvärk. Imorgon blir det kanske Linköping, beroende lite med. På kvällen blir det innebandyträning eller ja, vi ska träna ute först och sen senare i veckan blir det inne. Men ska börja röra på mig, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0