hemma

ojoj, en nääääästan likadan bild faktiskt ..

Hejsan! Kom hem för en stund sen från pappa, kollade på de två första fast and furious filmerna, riktigt bra & så fort som möjligt ska jag kolla på de kommande! Har inte gjort så mycket idag, fint väder dock orkade jag inte sola men sen åskade det ju ..
Söndag imorgon, en slappdag och får se om jag hänger med gruppen och tränar eller om jag tränar själv istället, det är ju redan vid tio. Det löser sig och sen på måndag åker jag in till Linköping för att träffa mina mentorer, ska bli ganska skönt att göra det en vecka innan! Nej men nu ska jag krypa ner i sängen med hundarna & så hörs vi imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0