10e Augusti 2013

invigde mina orange converse när jag var på Öland för en månad sen

Hejsan! Dålig uppdatering som vanligt men har varit borta, har varit hos mormor & morfar & gått på marken som jag gör varje år, har även varit barnvakt, umgåts med kusiner & min moster. Handlat lite med såklart. Kom hem igår och åkte till Tranås med Ellen, Jossan & Joline för lite mat & umgås bara, var jätteskönt & hade det jättekul! Vi gick även hem till mig med och dom åkte hem framåt ett tiden.
 
Vaknade åtta av hundarna, gick ut med den store & har kollat på ett PLL avsnit och nu gör jag inte så mycket. Ska äta, ut med hundarna, göra något träningspass & sen träffa pappa för lite filmmys. Toppen tycker jag, men bloggar senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0