Justin Bieber Believe Tour - Sweden

♥ 22 April 2013, den dagen kommer jag nog aldrig glömma & jag har tänkt på den dagligen hela veckan. Det var så sjukt, fantastiskt, underbart jättebra. Min livskonsert, att få se sin största idol som kan hjälpa än med bara sin musik, röst, sin ödemjukhet och personlighet dom senaste 2-3 åren så får man se honom, han live! Jag skrek, jag dansade, jag sjöng med, jag grät & var allmänt lycklig. Jag tänkte inte på nånting annat under den stunden. Han var så himla mycket bättre live, hans röst & han kom inte in utan tröja en gång utan 3 GÅNGER! Eller visade magen en gång under konserten, kom in utan i 2-3 låtar och drog av sig linnet och kastade det till en i publiken, då snackar vi om att ljudnivån höjdes ännu mer än vad det redan var! Jag ville inte åka hem, inse att man kanske inte får se honom mera. VÄNTA, VÄNTA - GLÖMDE NÄMNA, STINA & JAG VAR UTANFÖR HANS BUSS! FATTA UTANFÖR HANS BUSS INNAN VI FATTADE ATT DET VAR HANS! 
 
Den kvällen, det datumet glömmer jag inte - aldrig! Har kollat på klipp hela veckan, lyssnat på hans musik & allt hela veckan. Jag är så jävlans lycklig, jag trodde att man kunde älska en kille så mycket. Min idol, min inspiration! ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0