Im back, next week

 
Hejsan alla! Har varit ett tag sen nu, nästan 2 veckor och jag mår, ja jag mår bättre. Har varit sjuk och så har det hänt saker i mitt liv som har tagit en stor vändning och det har varit svårt att smälta det och insett att det faktiskt har hänt. Men har börjat smälta det och mår bättre. Vill verkligen tacka mina vänner som faktiskt har varit där för mig hela tiden, som alltid finns & jag gillar er riktigt mycket! Skolan har det inte varit så mycket med, mest de nationella - har inte mycket kvar där heller. Har inte hänt så mycket ändå, mycket skola, varit besök på gymnasium,varit i Stockholm, umgåst med kompisar & ja lite allt möjligt. Ingen träning, så nu kommer det! Ska börja blogga igen MEN inte förrän nästa vecka (alltså måndag eller jag menar tisdag), kanske slänger in ett till inlägg. På måndag blir det Stockholm igen, KONSERT! Gud, att det verkligen ska hända, har väntat sen i somras! Åhhhhh!! 
 
Nog om det, som sagt bloggning nästa vecka igen, träningen kommer komma igång igen, jag mår bättre så bara att sätta igång! Vi ses! 
 

Kommentarer
Postat av: asenakardas.blogg.se

sv: eller hur ååh! orkar inte vad mycket jag längtar!

Svar: sv; guuuuuuddd ja, tänk bara att få vara i samma arena, samma stad, samma landskap (haha) & allt sånt! Sjukt, kunde inte sova i natt :D
byjjohannaa.blogg.se

2013-04-20 @ 18:48:12
URL: http://asenakardas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0