130402

från igår. 

Hejsan/Godmorgon! Blev inte mycket mer bloggning igår men var med Jonna på kvällen, åt det ovanför med smält choklad dock så åt vi inte upp allt, har hälften kvar .. Vi kollade iaf på sista filmen av Johan Falk, Kodnamn: Lisa, omg jag & Jonna insåg då att det var verkligen sista filmen nånsin!! Som vanligt dregel varning på Joel Kinnamna! Men iaf, Jonna åkte hem strax efter tio och jag la mig och kollade färdigt på ett pll avsnitt och sov sedan. 
 
Idag vaknade jag vid nio och gick ut med hunden, har ätit frukost & har börjat på mitt andra avsnitt för idag med pll, måste börja kolla på nån annan serie för omväxlningens skull. Ska idag ta det lugnt tills eftermiddagen då jag åker till gårn för att vara med på Robinsson-tävling, ska bli galet kul faktiskt. Uppdaterar innan jag åker, puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0