Im over you, so get over it

Hejsan finisar! Kände att det var på tiden att blogga igen då jag har saknat det sjukt enormt mycket, hur kunde jag sluta blogga?`Antog att jag kände att jag behövde en paus. Har hänt så otroligt mycket under.. vaddå? 1,5 månad? Ja, ganska mycket. Har försökt jobba som ett as med skolan men har inte lyckas med det jag vill, så känns skönt med lov då jag kan ta lite vila & sen back on track med skolan. Innebandyn rullar på, kom med i östgöta laget som jag sökte till i våras. förbaskat jävla lycklig, så det känns otroligt bra. Har hittat tillbaka till allt möjligt, har varit up & nedgångar, tjej saker antar jag, alltid skitsnack. Men man ska hålla sig till dom man litar på, så det gör jag. Har kommit närmare till andra som jag var närmare med förut, vilket är underbart. 
Jag har blonderat mera slingor i hela håret, notera bilder längst ner till höger. 
Min tandställning åkte bort i tisdags, sååå fina raka vita tänder, fucking underbart där med. Låter som allt är helt underbart, vilket det är och även lite sämre, men mår mycket bättre än förr. 
Nu ska jag njuta mitt HÖSTLOV med underbara vänner, träning, östgöta träning & ja allt möjligt. Plus bloggning! 
kyssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0