He knows you better than I do

Hejsan! Är otroligt sliten efter dagen, spenderade eftermiddagen med Anna & Malin i Linköping, hittade ansiktsaker typ bara, vilket alltid är bra. Åkte hem till Anna en sväng, gav henne presenten eftersom hon fyllde år förra veckan :D
Kom hem lite efter sju, kramades med mamma & pappa som jag saknat under 2 dagar! Fick en mascara som belöning att ta hand om bröderna, sneelller jag är! Ska nu fixa lite med mig själv, fixa på rummet! Snackar även med My som jag gillar lite mindre nu när ungen har fått en iphone5, inte alls avundsjuk .. 
Vi hörs imorgon, PUSS
 

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! Jag har precis startat upp en novellblogg om Justin Bieber, och har redan skrivit två kapitel på den! Skulle vara kul om du kika in och läste dem och sen kanske skrev lite vad tyckte om det i en kommentar! Trevlig dag :)

2012-10-31 @ 14:12:25
URL: http://justindbnoveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0