screw monday

Hej månday! Första skoldagen efter ett lov & en prao vecka så blev det att pallra sig till skolan, så otroligt segt. Men var ändå ganska peppad på lektionerna, satt & lyssnade så gott jag orkade! Vaknade upp hos Stina, vi kollade på EMA igår kväll och vi gjorde samma sak förra året! 
 
Enda sen jag kom hem från skolan har jag ätit, kollat igenom läxor, funderat på vilket jag ska börja med & har försökt börja med lite svenska. Men har dock 2 prov den här veckan som går lite före det. Men allt måste göras i vilket fall. 
 
Ska snart byta om, äta lite & sen dra iväg på träning, måste få lite andra saker på huvudet förutom skolan! 
Vi hörs - PUSS 
 
bjuder på en arkivbild, alldelse för lat för att fota. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0