Second

   Mina förebilder
 
 
“I want my world to be fun. No parents, no rules, no nothing. Like, no one can stop me. No one can stop me.”
 
"Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream”
 
Orkar inte direkt att skriva en lång uppsats varför han är en av mina förebilder - han är inte bara min förebild för att han är känd, kan sjunga osv. Han bryr sig om andra, han donerar pengar till olika välgörenheter, han är sjukt stark med tanken på hur mycket han har fått stå ut med under flera månader och hur haters orkar att lägga energi på honom. Haters makes him famous. Respekt! 
 

Okej, bilden blev plutteliten. Pappi min, är en av mina förebilder. Vet inte vad jag ska skriva förutom att jag beundrar honom stort, han stöttar mig (säger inte nu att inte min mamma gör det), han stöttar, hjälper mig när det kommer till min stora passion till innebandyn. kan inte säga mera än att jag älskar dig pappa och tackar dig för allt du har gjort för mig. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0