Nyårslöften

   Sluta platta håret. Yep, nu ska det slutas med att platta håret och börja ta hand om det ordentligt. Ska klippa 
   bort det slitna, ta inpackning i håret och ta hand om det. 
   Äta nyttigt och gymma. Ska börja träna på gymmet mera, träna till osv. LÄNGTAR! biff ... 
   Sluta äta sötsaker. Nu ska godiset,chipsen osv bort. Ska sluta med det, sluta gå och små äta. Ärligt så vill
   jag tappa iaf 2 kilo iaf och det är verkligen inte för att jag är fet utan att jag själv ska må bättre. Sluta äta 
   småsaker, äta ordentligt, träna hårt och HEJ SNYGGARE KROPP! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hon

Varför måste man vara vältränad och smal för att vara fin? Jag har vart både smal och mullig, men blivit älskad för det. Och du är redan smal så du behöver inte gå ner någonting egentligen!
Du är fin och unik som du är!

2012-12-16 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0