MITT 2012

Ditt 2012 - sammanfattning

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - gjorde jag säkert. 

 

2. Höll du några av dina nyårslöften? - kommer inte ihåg vilka jag hade. 

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - haha nej

 

4. Dog någon som stod dig nära? - nej som tur är!

 

5. Vilka länder besökte du? - Frankrike 

 

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - Kunna umgås mera med mina kompisar, åka iväg med dom helt plötsligt. Yes, Jonna och jag har discussed this. 

 

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? - Frankrike resan och den 29 mars. 

 

8. Vad var din största framgång 2012? - ingen aning. 

 

9. Största misstaget? - allt för många. 

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Både och. 

 

11. Bästa köpet? - har köpt många bra grejer! 

 

12. Vad spenderade du mest pengar på? - godis helt klart haha, åt sjukt mycket godis i somras, eller hur Joline? 

 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - självklart! 

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? - har väldigt många, men Hun Tog Min Guitar, EPA, Last Time, Tacatá, Dansa Pausa, Summer Paradise. Typ dom mesta, de flesta från Öland. 

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - både och. 

 

16. Vad önskar du att du gjort mindre? - sitta i soffan med mobilen/datorn och bara lata mig haha

 

17. Blev du kär i år? - ja :) 

 

18. Favoritprogram på tv? - One Tree Hill, helt klart :D 

 

19. Bästa boken du läste i år? - Hunger Games. 

 

20. Största musikaliska upptäckten? - ehm, ingen aning. 

 

21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - jarå, eller typ. 

 

22. Något du önskade dig men inte fick? - 

 

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - var med familjen :) 

 

24. Finns det något som skulle gjort 2012 ännu bättre? - finns en massa. 

 

25. Hur skulle du beskriva dig själv år 2012? - lat, glad, sprallig.. ledsen. 

 

26. Vad fick dig att må bra? - vänner och familj!

 

27. Vilken kändis var du mest sugen på? - Justin Bieber, helt klart!

 

28. De bästa nya människorna du träffade? - måste nog vara Anna och Malin. 

 

29. Har du legat på sjukhuset? - nej

 

30. Hur ska du fira nyår? - kompiiiisar! 

 

31. Bloggar du läser? - oj, läser en massa bloggar - juliahofsweden, tinkerbella - mina kompisars bloggar, som är en massa av. 

 

32. Tror du att 2013 kommer bli bättre än 2012? - det måste det bli :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0