Maybe you should show me how to be a heartbreaker?

okej, som vanligt när jag har skrivit ett inlägg så glömmer jag att publicera det. Applåder till dig Johanna! Har haft en toppen dag i skolan, sista provet, reserv forward i östgöta - ja, en ganska bra dag! :) 
Har legat på sängen hela eftermiddagen vid tv:n och ett antal avsnitt av julkalendern då jag har missat en massa varje morgon. Myst med mina hundar, som jag inte har gjort så mycket på ett tag & mamma & pappa fick även ett trevligt sms från skolan. Taaack ogiltigfrånvaro med tanken på att jag var där .. 
Nog om det, det fixade sig. Ska nu lägga mig för att kolla på lite mer avsnitt. Så hörs vi senare imorgon - PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0