Julklappar

Första bilden; 
2 par converse, höga vita och orange låga. Visste dock att jag skulle få det men ändå
En lyckta som är som ett hjärta, jättefint. 
Parfym och body lotion som jag fick i morse av tomten. 
Handdukar, 3 olika stolekar. Fick det av mormor och morfar. 
Ett par hörlurar från min lillebror, gulleee. 
Andra bilden;
Almanacka med olika killar i. 
Breaking Dawn Part I - looove. 
Flera presentkort som på ginatricot, BIKBOK & intersport. + även pengar. 
Bok - The Hunger Games on engelska. DOG lite när jag såg den här. Nu blir det att läsa allt. 
Två linnen från Lager 157. 
2 ljusslingor. 
 
++++++
2 FINA BYRÅAR till mitt rum som ska fixas nu efter nyår direkt typ. AWESOME! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0