First

10 sanningar om mig
 
 ~ Jag har fått en "crush" på Ed Sheeran
 ~ Jag tror på 99 % att jag vet vilket gymnasie jag vill gå och vilket program. 
 ~ Jag är Stelena forever, kommer aldrig att ändra mig. 
 ~ Julen är en av mina favoritårstider. 
 ~ Nummer 29 är mitt favoritnummer.
 ~ Jag lyssnar för det mesta på musik hela tiden.
 ~ Grillat är min favoritmat
 ~ Jag har bara 2 personer som jag ska berätta allt för, vilket suger. 
 ~ Mina favoritfärg är svart, grått och vit. Tråkigt, ja vet. 
 ~ Jag har svårt att lita på folk. 
 

Kommentarer
Postat av: Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- ja min helg har varit bra, din då? :)
kram

Svar: sv; vad bra, samma här :) allt bra? :)
kram!
byjjohannaa.blogg.se

2012-12-09 @ 14:21:26
URL: http://sssophiies.blogg.se/
Postat av: Sophie - DRÖMMEN OM MIAMI

- Förlåt för sent svar, men det är bra med mig, själv då? :)
kram

Svar: sv; det är lugnt! vad bra, allt är bra med mig :)
haft en bra lov?:D
kram!
byjjohannaa.blogg.se

2013-01-05 @ 17:02:20
URL: http://sssophiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0