eight

  Tv-serier jag älskar
   
Kollar på så många serier så kan inte bestämma mig för platserna, så får blir en lista på min älsklingsserier! 
 
 
One Tree Hill - beroende, kollade på en hel säsong på nästan 1 dag under sommarlovet. Chad Michael Murray kan man dö för att ha som man, åhhhh ..
 
Vampire Diaries - vem vill inte kolla på snygga vampyrer? Jag säger inte nej iallafall, även om jag inte har gillat de senaste avsnitten av det. Team Stelena! 
 
Pretty Little Liars - den här serien är lite förvirrande, jag har glömt lite sedan uppehållet. Men otroligt spännande, svårt att förklara. Men jag älskar serien. 
 
Jersey Shore - haha måste bara nämna den. Älskar det! Ligger och kollar på det varje kväll och ska kolla på det nu! Men älskar den showen. Se på det om ni inte har sett det! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0