All these little things

Sådär, så var de två nya byråarna uppe och sängen även. Ser inte så jättebra ut i rummet, har bara tv:n uppe och som ni ser har jag en massa andra saker på den andra byrån för att jag inte vet om jag ska ha det än eller inte. Hela dagen har jag och familjen slitit med rummet, garderoben är borta - samma sak med den otroligt stora hyllan och även soffan. Är ny duschad och har även ätit. Imorgon blir det ännu en dag att gå upp tidigt för att åka till linköping, måste köpa en till byrå, skrivbord,spegel och lite små saker. Sedan hem och få upp allt igen. Ännu en dag med det. Senare träning på kvällen. Ska glo vidare på tv och försöka uppdatera mera idag. Är så sjukt trött, PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0